Düzenleme N' nedir?
Düzenleme N, 2009 tarihli Kredi Kartı Sorumluluk ve
Sorumluluk ve Bilgilendirme Yasası (CARD Yasası) ve Dodd-Frank tarafından
belirlenen şartları uygulamak için Tüketici Mali Koruma Bürosu (CFPB) ve
Federal Ne
Zaman Emekli OlurumTicaret Komisyonu (FTC) tarafından kurulan
bir yönetmeliktir. 2010 Wall Street Reformu ve Tüketici Mali Koruma Yasası
(Dodd-Frank Yasası).
Sıradaki
Ev Kredisi
İpotek
Mortgage Oluşturucu
Mortgage Bankacı
'N' Yönetmeliği AŞAĞI
Düzenleme N, ipotek borç verenler, hizmetliler,
brokerlar, reklam ajansları ve diğerleri ipotek hizmetlerinin nasıl reklam
verebileceğini düzenlediği için Mortgage İşlemleri ve Uygulamaları Reklam
Kuralı veya MAPs kuralı olarak da bilinir. Kural, ipotek reklamcılığı ve ipotek
komisyoncuları, borç verenler, hizmetler ve reklam ajansları tarafından
tüketicilere gönderilen diğer Ne
Zaman Emekli Olurumticari iletişimlerdeki aldatıcı iddiaları
yasaklamaktadır. İpotek kredisi verenler ve N Yönetmeliği'ne aykırı olduğu
tespit edilen reklamverenler, hukuki cezalarla karşı karşıya kalabilir.
Yönetmelik N'de Yasaklanan Aldatıcı İpotek Alacaklarının
Örnekleri
Düzenleme N, reklamlarda yanlış reklam ve yanıltıcı
iddiaları yasaklayan FTC Yasası'nın 5. Bölümünde paraleldir. N Yönetmeliği
kapsamında yasaklanmış aldatıcı iddiaların bazı örnekleri arasında şunlar yer
almaktadır:
Bir ipotek ürünüyle ilişkili tüketici ücretlerinin
niteliği, miktarı veya varlığı;
Teklif edilen ipotek türü;
Sigorta ve vergiler ile ilgili olanlar dahilNe Zaman Emekli Olurumolmak üzere, ipotek sözleşmesinin şartları, ödemeleri,
miktarları veya diğer şartları;
Faiz oranlarının, ödeme miktarlarının, vade
uzunluklarının ve diğer mortgage koşullarının değişkenliği;
Tüketicinin ipoteği veya şartlarını yeniden düzenlemesi
veya değiştirmesi veya tüketicinin bunu yapma yeteneği;
İpotek ürünleri ile ilgili ticari iletişim veya reklam
kaynağı.
Örneğin, bir aldatıcı mortgage borç veren, söz konusu
oranın sadece bir giriş dönemi için geçerli olduğunu ve giriş süresinin 30 gün
kadar kısa olabileceğini belirtmeden düşük sabit bir oranın reklamını
yapabilir. Diğer aldatıcı ilanlar, faiz oranlarıyla ödeme oranlarını
sınırlayabilir ya da ödeme oranlarının her ay ödenen faizi karşılayamayacağını
belirterek tüketici tarafından olumsuz bir amortismana yol açabilir. Bu durumda
kredi tutarı zaman içinde artar. ana meblağa eklendi. Birçok aldatıcı ipotek
reklamları önemli kredi koşullarını tartışmak için başarısız olabilir.
Bazıları, söz konusu ipotek verenin söz konusu olduğunda, bir devlet kurumuyla
bağlantılı olduğunu da ima edebilir.
Yorumlar
Yorum Gönder