Düzenleme N' nedir?



Düzenleme N, 2009 tarihli Kredi Kartı Sorumluluk ve Sorumluluk ve Bilgilendirme Yasası (CARD Yasası) ve Dodd-Frank tarafından belirlenen şartları uygulamak için Tüketici Mali Koruma Bürosu (CFPB) ve Federal Ne Zaman Emekli OlurumTicaret Komisyonu (FTC) tarafından kurulan bir yönetmeliktir. 2010 Wall Street Reformu ve Tüketici Mali Koruma Yasası (Dodd-Frank Yasası).

Sıradaki
Ev Kredisi
İpotek
Mortgage Oluşturucu
Mortgage Bankacı
'N' Yönetmeliği AŞAĞI
Düzenleme N, ipotek borç verenler, hizmetliler, brokerlar, reklam ajansları ve diğerleri ipotek hizmetlerinin nasıl reklam verebileceğini düzenlediği için Mortgage İşlemleri ve Uygulamaları Reklam Kuralı veya MAPs kuralı olarak da bilinir. Kural, ipotek reklamcılığı ve ipotek komisyoncuları, borç verenler, hizmetler ve reklam ajansları tarafından tüketicilere gönderilen diğer Ne Zaman Emekli Olurumticari iletişimlerdeki aldatıcı iddiaları yasaklamaktadır. İpotek kredisi verenler ve N Yönetmeliği'ne aykırı olduğu tespit edilen reklamverenler, hukuki cezalarla karşı karşıya kalabilir.

Yönetmelik N'de Yasaklanan Aldatıcı İpotek Alacaklarının Örnekleri
Düzenleme N, reklamlarda yanlış reklam ve yanıltıcı iddiaları yasaklayan FTC Yasası'nın 5. Bölümünde paraleldir. N Yönetmeliği kapsamında yasaklanmış aldatıcı iddiaların bazı örnekleri arasında şunlar yer almaktadır:

Bir ipotek ürünüyle ilişkili tüketici ücretlerinin niteliği, miktarı veya varlığı;
Teklif edilen ipotek türü;
Sigorta ve vergiler ile ilgili olanlar dahilNe Zaman Emekli Olurumolmak üzere, ipotek sözleşmesinin şartları, ödemeleri, miktarları veya diğer şartları;
Faiz oranlarının, ödeme miktarlarının, vade uzunluklarının ve diğer mortgage koşullarının değişkenliği;
Tüketicinin ipoteği veya şartlarını yeniden düzenlemesi veya değiştirmesi veya tüketicinin bunu yapma yeteneği;
İpotek ürünleri ile ilgili ticari iletişim veya reklam kaynağı.
Örneğin, bir aldatıcı mortgage borç veren, söz konusu oranın sadece bir giriş dönemi için geçerli olduğunu ve giriş süresinin 30 gün kadar kısa olabileceğini belirtmeden düşük sabit bir oranın reklamını yapabilir. Diğer aldatıcı ilanlar, faiz oranlarıyla ödeme oranlarını sınırlayabilir ya da ödeme oranlarının her ay ödenen faizi karşılayamayacağını belirterek tüketici tarafından olumsuz bir amortismana yol açabilir. Bu durumda kredi tutarı zaman içinde artar. ana meblağa eklendi. Birçok aldatıcı ipotek reklamları önemli kredi koşullarını tartışmak için başarısız olabilir. Bazıları, söz konusu ipotek verenin söz konusu olduğunda, bir devlet kurumuyla bağlantılı olduğunu da ima edebilir.


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

'Varlık Değerleme Değerlendirmesi (AVR)' TANIMI

Desmond Tutu kim?

İngiltere neden euroyu kullanmıyor?